Saturday, August 21, 2010

Template Baru

Assalamualaikum wtb.

Untuk pengetahuan korang, aku tak tido lagi ni. Jam dah pukul 5.50am. Punye la bosan. Nak sms Syarifah Syafiqah masing - masing out of credit. Nak bermuka buku, semua sedap tido dah.

Dah bosan sangat, tibe - tibe aku cam rindu lak kat blog aku. Aku bukak je blog aku rase cam ade benda je tak kene. Oh! Template lame. Aku pon amek inisiatif dan kesempatan ini untuk mengubah fizikal blog aku.(sastera tak ayat aku?)

Dan ini lah hasilnye. Aku mintak maaf la sbb tulisan entry - entry aku yang lepas dah jadi kecik. Sayang lak aku nak ubah template laen sbb aku dah jatuh cinta ngan template ni. Korang pon suke an? Aku tahu.(stok perasan gile)

Tapi aku tak diam. aku menggunakan saiz font yang lebih besar pasni. Ini bukan penghujungnye. Nanti aku edit lagi. Letak gambar sikit. Gadget sket. Baru gempak.

Got to go guys. Mate dah sebam. Jom tido.

0 Bicara Yang Arif:

Post a Comment