Monday, August 16, 2010

Having Trouble

Assalamualaikum wtb.

Yaw~

Having trouble with my one and only Laptop!!!! aduh.

1.Windows aku tak genuine. Bile aku nak genuinekan aku pown ta tawu. tah cmne ari tu setup utk update bleh on. Aku ta pasan kot ble aku onkan. Yela, windows pirate ni ble skali dah update dy detect windows yang kite pakai ni pirate mmg abes ar.

2. Antivirus. Ini lagi satu problem yang aku alami sejak azali lagi. Tak pernah nak permanent. Elok dah ari tu pakai avira pastu cmne member aku boleh deletdy ganti ngan windows defender. Last2 software tu pown expired. Bagus an kawan aku tu. Baru 2hari lepas Norton Trial Version dah expired. Mane lak aku nak cari antivirus lagi ni. Mad! Tolong aku mad.

3. Google. Ni problem baru. Baru aku tawu Search Engine pown bleh kne virus. Aku ta tawu la kne virus ke tak tapi ble aku try open Facebook, dy jadi cam ta complete je website tu. Try open website laen dy jadi lambat nak mampos. Haih~ Macam2.



Saye ni bukanlah buta IT cume kurang pengetahuan skeyt pasal software2 ni sume. So sape2 kat lua sane yang ade penyelesaian untuk masalah aku ni takyah la ngade2 nak kedekut. Fb aku ade an. Tolong2 la IM. Adios~

0 Bicara Yang Arif:

Post a Comment