Tuesday, August 31, 2010

Lamunan

wondering Pictures, Images and Photos

Pukul 7.00a.m. 31 ogos 2010. Nothing to do. Still not sleep yet. Listening to A7x.


Wahahaha. Gler betul. Aku rase aku tido tak lame pon malam tadi. Tapi tak bleh tido la plak ini hari. Seriously! Ngantok pown blom lagi ni. Ice? Aku tak amek mende tu. Tapi dizziness tu ade la siket. Hm.


Dah takde mende nak buat sangat. Aku mengelamun la sorang – sorang.


Syarifah Syafiqah adalah manusia pertama yang ade dalam kepala aku ni. Hari ni dia nak balik Matrix da. Tak boleh nak jumpe lagi.(for a week). Dia tak janji nak jumpe aku lagi. Aku suruh dia janji tapi dia jawab “InsyaAllah”. Haih~ Sukahati awaklah kekasihku.


Kenapa manusia ni ada sifat nak show off? Hebat sangat ke kau tu? Kau rasa dah takde orang lagi hebat daripada kau? Come on la weh~ Wake up from your nightmare! Tu sume cuma sementara. Kalau Allah rase nak tarik, sekejap je nikmat tu hilang. Why don’t we share. Syarifah Syafiqah cakap kat aku semalam “Sharing is Caring”.


Dan kau! Kenapa perlu permainkan perasaan orang? Bila orang tak suka kau cari. Bila orang dah sayang kau main – mainkan. Yes! Aku akui kau memang cantik. Dari segi fizikal kau boleh dikategorikan sebagai PERFECT! Katakanlah suatu hari kau terlibat dalam satu kemalangan dan rupa paras tu hilang dalam sekelip mata. Kau rase ade lagi ke orang yang kau boleh jadikan puppet? Takde! Kau dah hodoh. Jari kau dah kudung. Kali ni baru kau tahu yang kau tak boleh ukur ketinggian langit sebab langit tu sangatlah tinggi. Tak salah untuk berubah. Belum lambat pon. Tapi perubahan kau kali ni biarlah yang nyata. Jangan duga kepercayaan kawan – kawan kau buat kali kedua. Sekali orang tak percaya, kau doom!


Cuba muhasabah diri kita. Cukup baik ke kita ni? Kita nak jadi yang terbaik cuma kadang – kadang keadaan sekeliling datang menduga sampai kita kalah dengan keadaan tu.



(Ni lah akibatnye kalau dah takde keje. Ape yang ade kat kepala aku skang ni aku taip je. Sorry pada yang terasa. Padan muka! Hahaha.)




0 Bicara Yang Arif:

Post a Comment