Sunday, August 15, 2010

Cinta Lama


Assalamualaikum wtb.

Yaw~


Dekat 4bulan handphone aku ni senyap je. Maksud aku takde seorang gadis yang kerap menghantarkan Short M
essage Service kat aku. Baru aku perasan yang hidup memang sunyi tanpa cinta. Huhu. Sape yang nak sangkal ayat aku tadi baek korang lupekan je niat korang. Aku penah gak ego utk cube hidup tanpa cinta tapi takleh. Naluri setiap manusia beb. Mesti ingin dicintai.

Tapi skang aku dah ta sunyi dah. Dah ade teman sebelum tido, teman nak luahkan rase, teman nak bersembang, teman yang sentiasa ada utk aku. Bukanlah baru sangat dia ni. Aku dah masak perangai dy and dy pown dah masak ngan perangai aku. Kitorang pernah bercinta dulu. Lame gak la. 2tahun lebih. Pastu aku screw up! Tah jin ape tah merasuk aku smpai aku runtuhkan kepercayaan dy kat aku. Oh yeah i'm the fool.

Then. After 1 year and 2 months aku ta jumpe dy, pada tarikh 8.8.2010, rezeki Allah pertemukan kami berdua. Sumpah rindu sangat kat dy! Dy makin comel skang. Makin cheeky. Hehehe.
Lepas pada tu aku rase aku dah jatuh cinta balik ngan dy. Oh yes. Aku ta cakap banyak. Mlm 12.8.2010 aku pujuk dy. Aku luahkan segala rase yang jelas terpendam dalam hati aku ni. Dan dy sudi terima aku balik. Wah!!! The best moment of my life. Huhuhuhu.

Malam tu jugak aku tuka relationship status. Engage terus. wahahaha. Korang nak tawu sape? Hehehehe. Korang dah tawu dah kot.

Okay la geng. Sampai ketemu lagi .

.

Syarifah Syafiqah binti Syed Mohamed. Saye sayang awak sangat - sangat!

2 Bicara Yang Arif:

Cikbintang said...

sweet je kn...nk jeles leyh??ahha

Aliff said...

huhuhu... up to you la layla

Post a Comment