Friday, July 2, 2010

Najla My Friend

Assalamualaikum wtb

Yaw~

N.A.J.L.A. Najla binti Roslan. Nama yang aku takkan lupe sampai bile2. Seorang gadis yang pernah curi hati aku satu mase dulu. Hehe. Lepas curi dy bawak lari. Dah lari sampai ke Shah Alam, ade orang lain plak curi hati dy. Hehe. Takpe la. Takde jodoh. Nak buat ape lagi. Diam je la.

Flashback:
Mak saudara aku ajak kawan dy dinner skali ngan family kitorang. Kawan satu tempat belajar dy. Tah sape la kawan dy tu aku pown ta tawu. Aku ikut je la. Sampai satu kedai makan ni. Aku perasan ade dua orang perempuan. Dua-dua comel. Sorang adek sorang kakak. Tapi tah nape hati aku tertarik kat kakak dy. Hehe. Tak boleh lupe tyme dorang order mkanan. Dua2 chicken chop. Dari situ aku dapat tawu yang dorang ni agk high taste. Aku perhatikan je si Najla ni. Dy bukan perasan pown ade orang perhatikan dy. Mane taknye, dok belek nset memanjang. Yela. Orang ade boyfie.
Dah abes mkn pe sume. Tyme na balek tu tah cmne adek aku boleh bantai amek nonmb adek dy! Siot3!! Aku je melopong.
Hehe. Aku tak diam. Mane bleh diam. Aku mintak nomb najla ni kat adeq dy. Ta silap aku la. Dari situ aku dapat nomb Najla.
*We text!*

Until one day, aku dapat tawu yang dy da break. Fuh! (dalam ati suke) hehe.
And we keep texting. Tapi ta timbul perasaan cinta pon lagi. Suke tu memang dah suke. tapi masing2 segan. Hint jangan cakap. Dah berjuta. Tapi masing2 segan! Nak wat cmne.
Setiap ape yang dia rase, ape yang dy buat, ape yang terjadi, dia bgtawu aku. Aku pon buat mende yang same.
Until dy dapat peluang blaja kat Shah Alam. UITM. sampai situ aku dah pk mcm2. mesty dy akan jumpe somebody.
Awal sem dy kat uitm tu kitorang ade gak jumpe skali. lokasi: KLCC and she gave me this
Tali Uitm tu.. Masok ni dah tiga sem dah aku gune tali tu.. Setiap kali aku pakai aku ingat dy.
Itu je la satu2 nye mende yang mengingatkan aku kat dy.

Sampai satu hari ni aku dapat tawu dy dah ade boyfie baru. Itu jam saket kat hati ni hanye Allah je tawu. Sangkaan aku betol. Aku cube text dy. Tapi sejak pade tu dy dah jarang contact aku. dah jarang nak text, dah jarang nak kol, dah jarang nak gurau2 ngan dy. Mase bahagia bertukar suram.
*difendekkan citer*

Sekarang, kitorang dah okay. Aku ade hidup aku sendiri and she has her own life to live. Hubungan aku ngan dy skang dah okay. Kitorang still contact. agak2 aku rindu dy aku kol la dy.
But we are friends! Tak lebih pada tu.

Cik Najla Roslan. Jangan lupe aku eyh. Jaga diri elok2. kirim salam kat khir
Happy Living(^_^)

Adios!

0 Bicara Yang Arif:

Post a Comment