Monday, July 12, 2010

Kembali Bertinta

Assalamualaikum wtb.

Yaw~

Hye readers. Sori sbb dah lame ta update blog aku yang tak seberapa ni. Followers pown 7 org je. wahahaha. Tapi tadi baru aku realise yang follower ngan reader laen. Rupenye ade yang xde blog pown bace blog aku. Arigato2!!
Welcome to The Smiley Guide!



The story~
Semalam baru balik dari kampung aku. ade majlis tahlil arwah atok and nenek aku. Balik kampung ngan fz! Memang syok ar. Itu jam la aku sprint test ngan adek aku. Haha.
Hari ni hari Isnin, so cam biase la kan, sejak dah bergelar praktical student ni, setiap 6 pagi aku akan bangun. Tak kecuali gak ari ni. Kalau korang nak tawu, update ni pown aku buat kat ofis. Bayangkan, dari pagi smpai ke petang aku cume buat surat permohonan je. Bosan~

Disebabkan hari ni aku banyak mase terluang, aku pown merayap la dari satu ke website ke satu website. Pastu aku terfikir nak cari barang atau pun accessories untuk my beloved FZ.
Cari punye cari. Baru aku tawu centre dy kat KL nun. adoi~ Camne aku na g bli. Hmm.
Tgok ar nanti. Try usha kat ipoh.

Gtg guys!

Peace~

0 Bicara Yang Arif:

Post a Comment