Friday, July 30, 2010

Kantoi Sudah

Assalamualaikum wtb~

Yaw~

Cik Nur Atila Eliani. Name seorang gadis yang telah mengantoikan aku. Shifty

Citenye, semalam Cik Nur Atila Eliani dan membernye Cik Diyana Musfirah dah add facebook aku. Oh Yeah~ Seperti yang korang tawu la kan. Aku memang ade letak link Blog aku kat page aku tu.
Then Cik Nur Atila ni pown bukak la. Itu yang best!
Yang tak bestnye!!!

Dy dah bace post yang aku pernah buat psl dy dulu.
Korang tak tawu yang mane?? korang cari kat archive aku tu tajuk dy "Happy Moment". Gadis yang namenye Ila tu, name penuh dy Nur Atila Eliani. Ha! Tak ke kantoi di situ.

Dan ape lagi. Keseganan jelas terasa la beb. Nasib baek dorang dua orang je yang bace blog aku ni. Kalau lagi ramai, memang aku tak pegi la Jabatan Kesihatan tu lagi. Rela turun naik tangga. Wahahaha.

p/s: Cik Nur Atila: Jangan ngade2 nak marah eyh

2 Bicara Yang Arif:

Lyani said...

hahahaha...aku xmrh....:))

Aliff said...

ila: yey~

Post a Comment