Wednesday, September 29, 2010

Yang "wow!" Jadi "Tak wow"

Ada banyak benda yang buat kita kata "Wow!!!!"
Tapi ape korang rasa kalau yang "Wow!!!" tu tak seperti apa yang korang fikir?

Elok pulak lah hari ni aku lupe nak bawak charger laptop aku. Maka dengan rasminya aku pun merayau - rayau la kat sekitar ofis aku ni nak cari PC pinjam. Alhamdulillah dapat. Haha.

First thing yang aku bukak of course la Facebook. Merayau la jugak disekitar laman sesawang muka buku tu. Then terjumpa lah satu profile ni. Dy siap bagi URL blog dy untuk dibaca. Maka aku klik la URL tu.

Wah! Penuh dengan gambar. Bagi aku, kalau blog tu ramai followers thats mean it is interesting to read. Bile aku usha followers dia, "WOW! 300++. Mesti best ni"
Selak la satu - satu post.

"Hampeh je!!! Satu post satu comment?? Yang takde comment pown ade."

Now i'm wondering. Kenapa ramai sangat followers dia? Tapi post macam hampeh. Biasa aku tengok kalau followers da lebih 100, ramai yang comment. Kalau tak comment pown post - post dia mesti menarik. Ini tak.

Yang dia kisahkan pasal dia, boyfriend dia, anak sedara dia.

Hm. Lantak kau lah manusia. Janji kau bahagia!

0 Bicara Yang Arif:

Post a Comment