Tuesday, September 14, 2010

Terkini Lepas Raya


Okaylah. Ini dia entry yang terkini setelah sekian lame aku tak update blog hodoh aku ni. Berhabuk dah pon. Meh sini aku lapkan.

Raye dah pown berlalu selama 4 hari. Ni pown dah nak masuk 5. Kejap betul. Ramadhan jangan dikenanglah. Memang dah pergi meninggalkan kita. Antara sedar tak sedar je.

Nothing to tell. Cuma nak bgtawu la sket updates terbaru.


1. Pinjaman KPT aku dah abes.

2. Esok aku dah stat keje balek

3. Hubungan aku ngan Syarifah Syafiqah semakin baik

4. Hubungan aku ngan family kian dingin.

5. Sejak kebelakangan ni aku banyak abeskan mase ngan kawan – kawan aku. Penat ya amat.

6. Aku dah semakin bosan ngan facebook.

7. Aku tak sabar nak abes LI

8. Aku dah rindu nak masok kuliah balik.

9. Aku rindu kawan – kawan Poli aku

10. Pendapatan kian meruncing.

Itu lah kehidupan. Kadang – kadang kita bertakhta di atas and kadang – kadang meruntun di bawah. Walau ape pon hidup mesti diteruskan. Keep on going bebeh~

0 Bicara Yang Arif:

Post a Comment