Friday, September 17, 2010

Lisa oh Lisa

Man: dek2.. abang nak tanye siket. kamu minat artis tak??

Boy: Soklan apa ni bro?? Kita kan Malaysians. Malaysians mestilah menyanjungi artis mereka.

Man: Amboi. Kalau sepuluh orang punya cara cakap cam kau ni. lingkup Malaysia kau tawu. Haih!!!

Boy: ahahaha. Takdak la bang. saya gurau ja. Jangan ambek ati no..

Man: Nasib baik kau ni budak je. Hehe. Okay lah. Kau minat artis kan?? Sape yang kau minat? penyanyi ke pelakon?

Boy: Saya minat soghang pelakon ni. Lisa Surihani

Man: Pergh!!! masuk kau ni budak, dah seratus orang jawab jawapan yang sama. Ape kat Malaysia ni dy sorang je ke pelakon??

Boy: Ahahaha. Masalahnya bang. Dy soghang ja yang comey. Hat laen tu tak bleh blah.

Man: Pergh~Itu je ke sebab kau suke dy???

Boy: Ha la.

Man: amboi~ tak padan ngan kecik la kau ni budak.



~+*+*+*+~
Lisa Surihani. Satu nama yang menggegarkan negara kita. Sebut je name die, sape tak kenal. Dari budak tadika membawak ke usia remaja dan yang paling ekstrem lagi pangkat datuk yang bercucu pun minat kat die.
Aku kenal je Lisa ni. Dah lame dah. Mase tu aku form 4 kot and mase tu die mude lagi. Lagi comel dari sekarang. Aku kenal die time tu die jadi duta Nestle' Ice Cream. Dalam pada tu memang aku dah menaruh harapan da ngan die. Masalahnye skang ni aku sorang je yang knal die. Die tak kenal aku. Maka aku pun mengundur diri. Haih~
Semakin hari semakin pelik. Kalau korang tengok kat fan page die, fans die lebih daripada 100,000 orang if i'm not mistaken. Weh!!! Ape yang ade pada die? what is the X factor does she have?
Will she end up like the other hot girls before? I mean hot actress before.. sebagai contoh, Fasha Sandha. Dulu bukan maen lagi, asal ade filem baru je mesti ade muke die. Tapi sekarang? Evolusi KL Drift 2 pun da tuka heroin. Kenapa? Haa. Jawapan tu hanya ada pada tuan director saje.
Kat centre ofis aku ni ade satu TV. Baru je tadi aku kua jap. Terus terpaku depan TV tu pasal iklan Garnier sedang ke udara. Korang tawu sape dutanye? Hahaha. Korang tawu kan?
Bukanlah nak cakap yang aku ni cemburu dengan kerjaya die. Cume aku pelik siket. Ape yang ade pade die sampai beribu - ribu lelaki perasan yang cik Lisa Surihani tu bakal jadi teman wanita mereka. Yang paling bertuah, Encik Farid Kamil. Ada tak korang kira berapa kali dia peluk cik Lisa?? Even dalam filem pun, rasa jugak kan???
Well cik Lisa, whatever it is, aku doakan kejayaan anda. Semoga anda makin dimurahkan rezeki. Jangan buat mende - mende yang boleh buat fans anda benci anda sudah la. For sure anda akan tempang bile fans anda dah tade. Have a great life Lisa Surihani



lisa Pictures, Images and Photos

2 Bicara Yang Arif:

Cikbintang said...

yeah..
i lyrve lisa!!!
suka sgt sama die

gsm said...

dy sangat comel kan? ahaha

Post a Comment