Monday, June 21, 2010

The Only First day!!


Assalamualaikum wtb

Yaw!~

Seperti yang korang tawu, aku da start LI hari ni. So post kali ni aku nak citer siket la psl hari pertama 'bekerja' di tempat pentadbiran.

Bukan maen awal pagi lagi aku gerak. 7am dah gerak dari rumah. Yela, kena sampai sebelum pkul 8. Tapi aku agak impressed la ngan kejayaan aku memecut ke sitiawan dengan hanya setengah jam. Haha, slalu aku bawak dekat sejam. Ti
be2 je hari ni laju. Terima kasih la FZ. Selesai la satu masalah. Aku tak lambat.

Masok je bilik utk lapor diri, terkejut aku tgok ade lagi 9orang dtg dgn hajat yang same. semua perempuan plak tu! Adoii~ Tapi aku tetap cool. Lelaki macho kan, kena la cool. Hehe. Rupenye dorang bukan satu dept. ngan aku. So aku relax la gak. Lapor je la diri cam bese. Introduce diri la bagai. Nak citer la gak psl sorang gadis ni, name dy ape tah. Pelik skit. Tapi, mak aihhh, cun gile! Aku da aim dah! hahaha. Last2 dy bukan satu dept. ngan aku. Maleh la aku na approach.

Pas abes lapor diri, sorang pegawai lelaki kat situ buat Grand tour utk kitorang. pusing la keliling pejabat tu. The best part is, selamba je aku pusing2 satu pejabat tu bawak helmet! Memang segan la~. Dari ground floor sampai la ke tingkat ats skali. Sampai ade yang tegur aku, "bro! berkilat helmet" pastu dy bantai gelak. Fuhh~ Segan... Tapi takpe! Lelaki macho, kne cool.

Da abes grand tour, aku pown masok la station aku which is my own department. Unit Pengurusan Pelancongan. Time aku masok l
a dorang punggah abes store dorang. Elok sepatutnye aku balek kol 5 kne balek kol 6. Kema
s store pnye psl. Nasib baek la staff2 kat situ sempoi2 belaka. Thanx to Bro Naim, Kak Raja, Kak CT, Bro Pian, and Mr Shahril.

Rajin kan..

Hehe. Itu baru aku snap gamba aku buat keje. Blom aku snap fail2 yang aku kne kmas. Bygkan, fail dari tahun 2002. Memang byk. Hehe..

Whatever it is. Im doing it! Thanx utk kawan2 aku yang dah doakan kesejahteraan untuk aku. Without you guys, i am zero!

Gotta go guys! Lapar, nak makan.

Peace!~




0 Bicara Yang Arif:

Post a Comment