Friday, June 18, 2010

A Dream Come True



Assalamualaikum wtb

Yaw!~

Mimpi jadi nyate beb.
Aku janji aku akan sayang die.
Aku akan jage die.
Hehehe, siapa??

Sebelum aku reveal siapa "dia" biar aku bgtawu seba sikit psl "dia"
Dia - Cantik
- Mantap
- Menggoda
And, Dadanye besar!!!!!!
fuhhh~

Ladies and gentleman, i give you


Oh yeah~ My New Ride
FZ150i
Hehe.. betul tak aku cakap?? Dada dia besar kan. hehe
Aku ingatkan aku mampu mimpi je benda ni. but now. Alhamdulillah, i own it.

Ade cerita pasal benda ni.
Beberapa hari sebelum motor ni sampai kat umah aku, aku rase tak sabar. Lian(Tuan kedai motor) cakap motor ni smpai dalam mase terdekat tapi aku tunggu dekat seminggu tak sampai2. Lian memang saje buat aku paneh. tapi takpe.. aku tunggu gak. sampai la ade satu hari, aku bawak motor ni jalan2 blakang uma yakni jalan nak g air terjun. Best tak terkata la tyme tu. Dengan jaket kulitnye, helmet fullface aku bawak ngan rase angkuh. fuhh.. Memang best.

Lepas tu, baru aku sedar. Aku cume mimpi!!!! hahaha.. tapi tak tahu nape aku rase cam aku dah bawak moto tu betul2. Lepas je aku bangun aku rase menyesal gile. "Kenapa aku bangun??? "
Dan2 plak adeq aku ade kat depan aku ngah belek2 laptop. Aku tnye la die, " Ngah, motor dah sampai belum?".. "Belum la. kamu jangan mimpi la nak bawak motor tu hari ni."
Padahal aku dah mimpi dah pun.

Hehe. However, this bike is mine now.. hehe..
Tu je la kot yang aku rase nak share ngan korang. Bukan niat nak show off cume nak share kegembiraan aku ngan readers2 aku sume.

Adios~

0 Bicara Yang Arif:

Post a Comment