Thursday, October 28, 2010

Sekembalinya beliau.

Assalamualaikum wtb.

Baru je beberapa post aku yang lepas aku dedicatekan untuk dia. Bukanlah secara langsung tapi ade la aku selitkan nama dia dalam post aku.

Dengar cerita sekarang dia dia dah mucul semula secara BERLELUASA di kaca tv dan filem. dalam bahasa kite dah market balek. Wah!

Baru - baru ni aku pun terkejut. Aku tengok dia berlakon balek. Bukan berlakon je. Dia pun dah mule muncul dalam tv show sejak kebelakangan ni. Kalau korang perasan lah.
Aku cerita ni korang tawu tak sape?

FASHA SANDHA!


Fasha Sandha Pictures, Images and Photos
Bukan la ape. AKu pelik. Takkan lepas dia bace blog aku dia terus naik kot. (^_^)
Kebetulan je semua tu. Anyway selamat maju jaya Fasha Sandha.

p/s: aku tak tahu pulak fasha sandha jadi silent reader blog aku. =D

0 Bicara Yang Arif:

Post a Comment