Saturday, August 7, 2010

I'm 19

Assalamualaikum wtb

yaw,

Dilahirkan di Hospital Besar Ipoh (Sekarang dah jadi Hospital Raja Permaisuri Bainun) pada waktu maghrib, 22 Ogos 1991. Setelah diazankan maka aku pown diberi nama Muhammad Aliff bin Muhammad Taufik Hiew. nama yang bagi aku sangat agung dan mulia. Tapi tah nape kadang - kadang aku rase perangai aku ni tak serupa ngan nama yang telah diberi oleh orang tua aku tu. But whatever it is I am trying to be the best for my parents.

Hari ni adalah hari yang ditunggu - tunggu oleh aku. KPT kua dah. Tapi semua perkara yang aku bayangkan sebelum KPT kua aku rase maleh nak beli. Contohnye helmet, beg, modi motor, and banyak agy ar kalau aku nak cite kat korang. MOtifnye kat sini, jangan terlalu merancang nanti ape pown tak jadi.

Sedar tak sedar dah masuk bulan 8. tak lame lagi hari lahir aku yang ke 19. Tarikh lahir aku tahun ni jatuh dalam bulan puasa. Hmm. Puasa tahun ni aku berniat nak ubah perangai aku. Aku nak jadi yang lebih baik. Aku nak cube berhenti merokok. Takleh berhenti pown at least kurangkan. InsyaAllah.

Sebenarnye takde pape yang aku nak citer kat korang ni. Saje je nak semakkan blog aku. So long~

0 Bicara Yang Arif:

Post a Comment